فرآيند ارائه SLA به مشتركين اينترنت پرسرعت

1- امضاء قرارداد SLA با شركت مخابرات بوشهر

2- در صورتي كه سرويس شما قطع مي باشد، لطفا جهت اعلام خرابي با 2020 تماس حاصل فرماييد تا تيكت خرابي براي شما ثبت گردد.

3- در صورتي كه احساس مي كنيد سرويس شما كند مي باشد، لطفا با استفاده از نرم افزار تست پارامترهاي سرويس كه از طريق وب سايت مخابرات بوشهر در اختيار شما قرار گرفته است اقدام به تست سرويس خود نماييد. نتايج تست به صورت خودكار ثبت خواهد شد و نيازي به تماس با 2020 نيست.

4- در صورتي كه نتيجه تست سرويس شما عادي نيست، مراحل تست را در بازه هاي بيشتر از يك ساعت مجدداً تكرار نماييد.

5- اطلاعات تست سرويس و تيكت خرابي خط ، پس از بررسي توسط كارشناسان پشتيباني، به عنوان معيار جبران خسارت براي سرويس شما در نظر گرفته مي شود.

* لازم به ذكر است مشكلاتي  كه مربوط به شبكه شركت مخابرات استان بوشهر مي باشد  جبران خسارت خواهند شد.

 

قرارداد SLA

نرم افزار تست پارامترهاي كيفيت سرويس

نرم افزار دات نت فریم ورک