متفرقه

بهترین دوره های یادگیری المانی در 2022

1. بهترین برنامه فرمال و رسمی: کانون گوته (Goethe-Institut)

خلاصه: اگرچه این کانون گران است اما به کمک معلم های خصوصی درس های زیادی می آموزید. در اینجا دوره هایی برای زبان آموزان سطح پیشرفته وجود دارد، اما دوره های سطح A1 تا B2 زبان آلمانی جایی است که اگر هنوز به آن سطح پیشرفته نرسیده اید باید به دنبال آن باشید. کارمزد ۷۴۴.۱۹ دلاری انستیتو گوته ممکن است در ابتدا به نظر یک برچسب قیمت بسیار بالا باشد، اما شما هزینه‌های بسیار زیادی را برای پول خود دریافت خواهید کرد.

یکی از ویژگی های دوره های آنها این همه پول را ارزشمند می کند: معلمان خصوصی.

علاوه بر اینکه می‌توانید مغز معلم شخصی خود را انتخاب کنید، به تمرین‌های تعاملی زیادی نیز دسترسی دارید که می‌توانید هر زمان که بخواهید از آنها استفاده کنید.

فقط به خاطر داشته باشید که باید جلسات یک به یک را با معلم خود برنامه ریزی کنید. اگر برنامه شلوغی دارید و نمی توانید به ساعات اجباری متعهد شوید، ممکن است بهتر باشد یک دوره آموزشی آنلاین آلمانی متفاوت را انتخاب کنید.

مزایا:

یکی از شناخته شده ترین آموزشگاه های زبان آلمانی

دوره های جامعی را با مربیان شخصی ارائه می دهد

به شما کمک می کند تا برای امتحانات زبان رسمی آماده شوید

معایب:

گرانتر از سایر گزینه ها

زمانبرتر

2. بهترین کلاس های خصوصی: italki

خلاصه: italki یک پلت فرم آموزش زبان مبتنی بر معلم است که صدها معلم آلمانی را می‌توانید انتخاب کنید.

این پلت فرم یادگیری زبان به شما امکان می دهد تا بیش از 130 زبان را با معلمان با نرخ های بسیار رقابتی بیاموزید. گزینه های زیادی در مورد سبک های تدریس، گویش ها و سطوح قیمت وجود دارد. شما می توانید معلم خود را بر اساس صلاحیت، تجربه، زبان مادری یا نه و حتی لهجه آنها پیدا کنید.

به دلیل فراوانی معلمان، می توانید چند درس فوق العاده ارزان دریافت کنید. به یاد داشته باشید که رتبه بندی آنها را بررسی کنید، زیرا ارزان همیشه بهتر نیست. کیفیت درس شما در نهایت به معلم خصوصی بستگی دارد!

با سرعت خود بیاموزید و دروس را بر اساس برنامه خود رزرو کنید، اما این کار باید حداقل 24 ساعت قبل انجام شود. همچنین می‌توانید از ویژگی‌های اضافی به صورت رایگان استفاده کنید، مانند یک بخش تمرین که به شما امکان می‌دهد متن را به زبان مقصد خود ارسال کنید و آن را توسط افراد بومی بازبینی کنید.

بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

مزایا:

انتخاب های متنوع معلمان

انعطاف پذیر، برنامه ریزی 24/7

بسیار قابل تنظیم

معایب:

کلاس های آزمایشی محدود

کیفیت تدریس می تواند متفاوت باشد

3. بهترین برنامه مبتنی بر پادکست: قهوه آلمانی

خلاصه: اگر عاشق پادکست هستید و دنبال منبعی سرگرم‌کننده و در عین حال جامع برای یادگیری آلمانی می گردید، نمی‌توانید به آلمانی Coffee Break نگاه کنید.

این درس‌های مبتنی بر پادکست بخشی از پادکست‌های Coffee Break Language هستند، منبعی برنده جایزه که به شما کمک می‌کند چند زبان را یاد بگیرید. خوش شانس ما، آلمانی در میان آن هاست!

میزبان، مارک، به شیوه‌ای آرام ارائه می‌کند و گوش دادن به تمام قسمت‌ها را لذت‌بخش می‌کند – علیرغم این واقعیت که او مفاهیم گرامر بالقوه پیچیده‌ای را پوشش می‌دهد. اپیزودها فقط 5 تا 15 دقیقه طول می کشد، و آنها را بسیار قابل هضم و آسان برای گوش دادن در حال حرکت می کند.

سه فصل وجود دارد که بیشتر روی گوش دادن و صحبت کردن متمرکز است. در حالی که آنها رایگان هستند، این گزینه برای پرداخت هزینه دوره در پایان هر فصل وجود دارد که شامل رونوشت ها و یادداشت های درسی است.

مزایا:

درس های سرگرم کننده به سبک پادکست

بینش فرهنگی زیادی ارائه می دهد

بر مکالمه آلمانی تمرکز دارد

معایب:

بیشتر شامل یادگیری غیرفعال می شود

محتوای جدید به طور منظم اضافه نمی شود

4. بهترین روش مستقیم: Deutsch-Lernen.com

خلاصه: در حالی که رابط کاربری نسبتا قدیمی است، درس ها رایگان، کامل و کاربرپسند هستند.

یکی دیگر از گزینه های آنلاین رایگان، Deutsch-Lernen.com درس هایی را برای مبتدیان و زبان آموزان پیشرفته ارائه می دهد. ممکن است به اندازه DeutschAkadamie در آنجا وجود نداشته باشد، اما منابع سایت بسیار کامل و قابل استفاده هستند.

برای مبتدیان، 10 درس و همچنین لیست کلمات و تمرین های نمونه موجود است. شما در مورد زمان های فعل و صرف، انواع مختلف افعال، موارد و موارد دیگر خواهید آموخت. زبان آموزان پیشرفته با 24 درس و هفت نکته مفید برای املای جدید آلمانی حق انتخاب بیشتری دارند.

اگر واقعاً از سطح زبان آلمانی خود مطمئن نیستید یا اینکه کدام درس برای شما بهترین است، در اینجا یک آزمون آنلاین راحت برای نمره دادن به آلمانی (آلمانی) شما وجود دارد.

اگر دوست دارید در آلمان شغلی داشته باشید، Deutsch-Lernen.com همچنین یک سرویس عالی رزومه نویسی آلمانی را ارائه می دهد. این ویژگی خارق‌العاده باعث می‌شود در کمترین زمان یک رزومه عالی auf Deutsch (به آلمانی) بنویسید!

مزایا:

آموزش رایگان برای سطوح مختلف

تمرینات گرامر کامل

منابع برای درخواست کار به زبان آلمانی

معایب:

بیشتر روی گرامر متمرکز شده است

توضیحات زیادی ندارد

بهتر است برای بررسی به جای یک منبع مستقل استفاده شود

5. بهترین برای تلفظ: Rocket Languages

خلاصه: Rocket Languages ​​درس‌های مبتنی بر صدا را با ساختار مناسب با تمرکز بر تلفظ ارائه می‌دهد.

Rocket Languages ​​یک پلت فرم یادگیری زبان مبتنی بر صوتی است که هدف آن الهام بخشیدن به شما و لذت بردن بیشتر از یادگیری است.

ساختار درس ها مانند مکالمه بین یک زبان آموز و یک زبان مادری است. آنها همچنین با تمرینات تعاملی همراه هستند که از یک الگوریتم برای کمک به شما در حفظ آنچه یاد می گیرید استفاده می کنند. تلفظ تمرکز اصلی برنامه است، با یک سیستم تشخیص صدای مجازی که گفتار شما را تجزیه و تحلیل می‌کند و تشخیص می‌دهد که کجا اشتباه می‌کنید. برای اینکه زبان را بهتر یاد بگیرید فیلم دیدن را فراموش نکنید به عنوان مثال فیلم های دی کاپریو را ببینید. این برای یادگیری در حال حرکت عالی است، زیرا دروس را می توان در هر کجا و در هر زمان دانلود و استفاده کرد. این در سمت گران است، اما یک بار هزینه برای دسترسی مادام العمر به برنامه است. بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

مزایا:

عبارات کاربردی آلمانی را به سرعت به شما آموزش می دهد

تمرین زیاد تلفظ

تمرین های تعاملی مانند فلش کارت ها و آزمون ها

معایب:

برای زبان آموزان پیشرفته مناسب نیست

خواندن و نوشتن را آنچنان تیز نمی کند

کمی گرانتر از حد معمول. بهترین فیلم های پلیسی از دیگر ژانر هایی هست که به شما پیشنهاد می کنیم ببینید و با کمکشان زبان خود را تقویت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا