موفقیت

27 عادت که خانم ها باید در خود ایجاد کنند (برای مستقل شدن)

1. بر لبخند آهسته مسلط شوید:

به جای لبخند سریع و مشتاقانه خود، یک پوزخند آهسته را تمرین کنید. این به این دلیل است که زنان مردانی را که آهسته لبخند می‌زنند قابل اعتمادتر می‌دانند. بنابراین، آنها ممکن است خیلی راحت تر با شما گرم شوند زیرا می بینند که لبخند واقعی تری دارید. عکس سفره آرایی

2. با یک نوزاد دوست شوید:

آیا در کنار نوزادان راحت هستید؟ چه با کالسکه در پارک از کنار نوزادی رد شوید یا همکارتان کودک او را به سر کار آورده باشد، بایستید و با نوزادان بازی کنید.

شما می توانید دل هر خانمی را فقط با لبخند زدن، غر زدن، صحبت کردن و بازی با این فسقلی ها آب کنید.

3. یک ماشین جنجالی رانندگی کنید:

دعوت به یک جشن یا مهمانی پرشور دارید؟ ببینید آیا می‌توانید خودروی لوکس خود *یا والدین* را قرض بگیرید. حتی می توانید پیشنهاد دهید آن را برای شستشوی ماشین ببرید.

مسئله این است که زنان مردانی را که با چرخ های پر حرارت رانندگی می کنند، دوست دارند تا کسانی که با ماشین های متوسط رانندگی می کنند. این احتمالاً ربطی به موقعیت و قدرت دارد که زنان نیز به سمت آن کشیده می شوند.

4. کنجکاو باشید:

برخی افراد تمایل دارند در مورد خودشان صحبت کنند و این می تواند طولانی شود. وقت بگذارید و با دقت به صحبت‌های زنان گوش دهید و واقعاً در مورد آنها کنجکاو باشید: چه کاری انجام می‌دهند، چه احساسی دارند، چقدر آن جفت کفش‌ها را دوست دارند و تمام آن موسیقی جاز.

5. برخی از زخم های جنگ را به رخ بکشید:

خوب، این برای همه مناسب نیست، اما وقتی صحبت از جذب زنان به میان می آید، باید بدانید که بسیاری از زنان مردانی را که کمی زخم روی صورت خود دارند در مقایسه با مردان شیک پوش و بی عیب مردانه تر می دانند.

آنها جای زخم را نشانه خطری می دانند که شما از آن عبور کرده اید، بنابراین مردانگی و جذابیت شما را افزایش می دهد. ترسناک؟ خوب، می تواند باشد. اما قطعاً مردانه نیز هست. جای زخم ندارید؟ نگران نباش به مورد بعدی در لیست ما بروید.

6. چند دستور غذا یاد بگیرید:

هنگامی که در نهایت به یک قرار رسیدید، بازی رستوران را کنار بگذارید و به جای آن برای او آشپزی کنید. زنان مردانی را که در آشپزخانه شگفتی ایجاد می کنند،دوست دارند و این کمک می کند که حداقل در یک دستور غذا حرفه ای باشید که مطمئناً او را جلب خواهد کرد.

17. اجتماعی باشید:

این به این معنی نیست که به طور مرتب در رسانه های اجتماعی پست کنید یا برای سلفی خود قرار بگیرید.

اجتماعی بودن یعنی در کنار مردم بودن. وقت خود را با دوستان بگذرانید، بیرون بروید و دوستان جدیدی پیدا کنید، و در واقع آن مردی باشید که مردم می خواهند با او معاشرت کنند.

18. دست دراز کنید: (کمک کردن)

اگر می‌خواهید چگونه برای زنان جذاب‌تر باشید، سعی کنید خون اهدا کنید، برای هدفی داوطلب شوید یا بخشی از جامعه خود باشید.

هر کاری فداکارانه انجام دهید، زنان به سوی شما هجوم خواهند آورد. این به این دلیل است که آن‌ها تمام این ویژگی‌ها را جذاب می‌دانند، به طوری که حتی شما را به‌عنوان فردی می‌بینند که پتانسیل روابط طولانی‌مدت دارد، که یک امتیاز بزرگ برای آنهاست.

19. متفکر باشید:

اینجاست که گوش دادن فعال مفید است. شما باید بتوانید چیزهایی را که او به شما می گوید جدا کنید و چیزهای خاصی در مورد او پیدا کنید، مانند غذای مورد علاقه اش، منفورترین گروه های موسیقی او، مکان هایی که می خواهد برود، و همه چیزهای دیگر.

وقتی صحبت از جذب زنان به میان می آید، متفکر بودن می تواند امتیاز بزرگی داشته باشد.

20. اشتیاق داشته باشید:

زنان مردانی را دوست دارند که به چیزی علاقه دارند. چه یک گروه موسیقی، یک کتاب، برخی از سرگرمی‌ها یا برند هنری خودتان، جوجه‌ها افرادی را جستجو می‌کنند که می‌توانند در یک مکالمه به چیزی علاقه داشته باشند و از آن خجالتی نباشند.

این نشان می دهد که شما چقدر اصیل هستید، و همچنین می توانید برخی مکالمات عمیق و روشنفکرانه را تشویق کنید که زنان فقط به آن علاقه دارند.

21. اهداف بلند مدت داشته باشید:

در حالی که به شما توصیه می‌کنیم بی‌خیال باشید، مرزی وجود دارد که باید بین بلوغ و بدجنسی ساده ترسیم کرد. شما همچنان می توانید آن هوای آزاد بودن و آرام بودن را داشته باشید، در حالی که هنوز به اندازه کافی انعطاف پذیر باشید تا وارد گفتگوهای جدی شوید و در مورد اهداف خود صحبت کنید.

این بزرگ بودن برای دختران یک امر مهم است.

22. آن را حل کنید:

این دانش عمومی است که مردان «بنیاد» برای زنان جذابیت بیشتری دارند.

بیرون بروید و فعال باشید. زنان ذاتاً کمی تسلط را دوست دارند و چیزی در مورد عضلات و قدرت وجود دارد که آنها را روشن می کند.

23. پیرتر به نظر برسید

مردان مسن تر تمایل به موفقیت، ثبات و امنیت دارند.

در حالی که هنوز در 20 سالگی خود هستید، می توانید با یک ترفند ساده کمی بالغ به نظر برسید: کت و شلوار. چند کت و شلوار خوش دوخت در دست داشته باشید، هر زمان که نیاز دارید به جایی بروید و زنان متوجه شما شوند. فقط مطمئن باشید که برای یک رویداد زیاد لباس پوشیده نیستید.

24. جوانمرد باشید:

برخلاف تصور برخی افراد، جوانمردی نمرده است… یا حداقل نباید باشد! جوانمردی صرفاً رفتار با زنان با احترامی است که شایسته آنهاست. در «روزگار قدیم»، مردان همیشه درها *از جمله درهای ماشین* را باز می کردند، صندلی ها را بیرون می کشیدند و برای زنان گل می خریدند.

فقط به این دلیل که دیگر دهه 1950 نیست، به این معنی نیست که هنوز نباید مانند آن رفتار کنید. زنان این را دوست دارند – بیشتر به این دلیل که این روزها نادر است *متاسفانه!*.

25. بازیگر یا از نظر عاطفی دور نباشید:

در حالی که این درست است که برخی از زنان جذب پسران بد می شوند، در دراز مدت، اگر می خواهید بدانید چگونه زنان را جذب کنید، بدانید که برای همیشه کارساز نیست.

تنها دلیلی که برخی از زنان به بازیکنان علاقه دارند، یا مردانی که با آنها رفتار خوبی ندارند، این است که به آن عادت کرده اند – نه به این دلیل که آن را دوست دارند. پس متفاوت باش آدم خوبی باش… زیرا برخلاف تصور عمومی، آدم های خوب در نهایت آخر نمی شوند.

26. به او توجه کنید

مردم در دهه های اخیر به نوعی بی ادب شده اند. از زمان ظهور گوشی‌های هوشمند و رسانه‌های اجتماعی، بسیاری از مردم *از جمله مردان* تمایل دارند از فناوری به عنوان مانعی بین خود و افراد دیگر استفاده کنند.

بنابراین، وقتی با او هستید، گوشی خود را کنار بگذارید و به او توجه کنید. وقتی از او دور هستید، از تلفن خود برای در تماس بودن استفاده کنید تا او احساس کند با شما ارتباط دارد

27. منحصر به فرد باشید

برای متمایز شدن باید متفاوت باشید. مواردی مانند نوشتن یک نمایه اپلیکیشن دوستیابی با کیفیت یا ارسال پیام های محترمانه به او *به غیر از “هی واسپ” یا “هی زیبا”* کمک زیادی به جذب زنان می کند. این به این دلیل است که شما با ارتباطات خود بالاتر از جمعیت قرار خواهید گرفت. چیزی که به آن مربوط می شود، یک عمل طبقاتی است، که در رفتار اکثر مردان نیست.

به راحتی می توان تصور کرد که برای دوست داشتنی بودن برای زنان به حرکات بزرگ نیاز دارید یا از راه خود خارج می شوید. اما حقیقت این است که تقریباً همیشه جزئیات کوچک مانند رفتار و آداب شما هستند که شما را از بقیه مردان جدا می‌کنند. داشتن صورت براق

بسیاری از مردان فکر می‌کنند که یادگیری اینکه چگونه برای زنان جذاب‌تر باشند کار بسیار زیادی است، مانند اینکه آنها باید ثروتمند، موفق و مشهور باشند. البته، قرار گرفتن در اوج بازی شما کمک می کند، اما نکته مهم این است که به سادگی بهترین باشید!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا