متفرقه

7 مورد برای این که چگونه خوب لباس بپوشیم

پوشیدن مشکی یک رنگ کلاسیک است

اگر قرمز برای شما مناسب نیست، پس مشکی یک رنگ عالی است. بی انتها، ظریف و رنگی مطمئن است که اشتباه گرفتن آن سخت است. این رنگ به خودی خود شما را متمایز نمی کند، زیرا رنگی محبوب در بین مردان است.انتخاب رنگ مشکی برای مانتو یک انتخاب کاملا به جایی است و معمولا هر خانمی حداقل یک مانتو به رنگ مشکی دارد. بهترین سایت خرید مانتو– برای از بین بردن آن، همه چیز مربوط به لباسی است که انتخاب می کنید و تناسب مناسب همانطور که در بالا ذکر شد.

اگر همه چیز شکست خورد یا نمی دانید از کجا شروع کنید، مشکی گزینه خوبی است.

ساعت بپوش

استفاده از ساعت مچی راه دیگری برای متمایز کردن خود از سایر مردان است. من عاشق ساعت‌ها هستم، آن‌ها به ظاهر شما ظرافت می‌بخشند و فقط برای عملکرد زمان استفاده نمی‌شوند. یکی از بهترین دلایل استفاده از ساعت، شیک بودن آن است.

این یک نوع جنتلمن، سنت و مکتب قدیمی است که واقعا جذاب است.

لازم نیست برای زمین هزینه داشته باشد. یک ساعت مینیمالیستی زیبا روی مچ دست شما یا دیگر ساعت‌های لباسی عالی به نظر می‌رسد. شما می خواهید به سراغ آنالوگ بروید، یک بند چرمی یا فلزی، با چهره ای زیبا. بهترین سایت خرید ساعت– اگر پولی برای خرید ساعت دارید، واقعاً می‌توانید بخشی از آن را برای خود تعیین کنید، و وقتی نوبت به قیمت‌ها می‌رسد، آسمان واقعاً حد است.

سبک بی دردسر به نظر نمی رسد که خیلی سخت تلاش می کنید (اما شما هستید)

شما باید سبکی بدون زحمت داشته باشید. این بدان معناست که شما باید خوب به نظر برسید، بدون اینکه به نظر برسید که خیلی تلاش می کنید.

آیا تا به حال مردانی را دیده اید که به نظر عالی به نظر می رسند، بدون اینکه ظاهراً کار زیادی انجام دهند؟

به من اعتماد کنید، این یک تصادف نیست، و آنها تلاش کرده اند.

درست کردن اصول اولیه با استایل خود نیازمند تلاش است، مواردی مانند انتخاب پالت رنگ مناسب، تناسب مناسب و غیره.

شما نمی خواهید به نظر برسید که خیلی سخت تلاش می کنید، زیرا ناامید کننده به نظر می رسد. وقتی صحبت از استایل بدون زحمت به میان می‌آید قطعاً کمتر است.

اضافه کردن جزئیات کوچک

شما می توانید جزئیات کوچکی را به لباس خود اضافه کنید که شما را از دوستان خود متمایز می کند و نقطه صحبت ایجاد می کند. این چیزهای کوچک می توانند تفاوت ایجاد کنند.

به یک نوار کراوات، یک مربع جیبی، یک سنجاق برگردان، یک خط رنگی فکر کنید.

جزئیات کوچک قابل توجه خواهد بود و تضمین می کند که شما متفاوت و بهتر از بقیه بچه ها به نظر می رسید.

روی ترند شوید

زنان مد خود را می دانند. آنها می دانند که چه چیزی در سبک است، چه چیزی در ترند است و چه چیزی نیست. اگر ببینند که شما در حال تغییر آخرین ترند هستید، می‌دانند که می‌دانید چه می‌پوشید و از اینکه در حال تغییر هستید قدردانی می‌کنند.

گرایش‌ها می‌آیند و می‌روند، بنابراین یک کلمه احتیاطی این است که وقتی صحبت از روندها می‌شود باید واقعاً تحقیق کنید.

اگر شجاع هستید، می توانید روند خود را تنظیم کنید، و لباس هایی با تم مشابه بپوشید که برجسته می شود.

به کلاسیک بچسب

به جای تلاش برای همگام شدن با روندها، گزینه بهتر این است که از کلاسیک ها استفاده کنید. آنها به دلیلی کلاسیک نامیده می شوند.

قطعات جاودانه مانند کت و شلوار همانطور که در بالا ذکر شد، یک لباس بافتنی زیبا، ژاکت های کلاسیک مانند چرم، بمب افکن یا پالتو در زمستان، و تی شرت های اصلی شما.

رعایت زیبایی شناسی کلاسیک به شما ظاهری تمیز و شفاف می دهد که آشنا نیز هست.

به حداقل رساندن پالت رنگ، تکه‌های اصلی لباس با حداقل برند باعث می‌شود لباس شما ماندگار و خاطره‌انگیز باشد.

آراستگی را فراموش نکنید

شرم آور خواهد بود که تمام جزئیات لباس خود را به هم بزنید، اما نظافت شما ناامید شود. مطمئن شوید که در نقطه است. از شستشوی بدن گرفته تا دئودورانت، درست کردن موهایتان با محصولات مو و البته خوشبو کردن رایحه خود.

عطرهای مردانه جذاب بسیاری وجود دارد که شما را مورد تحسین قرار می دهد و شما را از دوستانتان متمایز می کند.

چند مورد قابل ذکر عبارتند از تام فورد نوآر، دیور ساواژ و البته کرید اونتوس. اگر می‌دانید دوستانتان یکی از این‌ها را می‌پوشند، کپی نکنید و یکی از آن‌ها را بپوشید.

حکم

و شما آن را دارید. 13 نکته آسان در مورد اینکه چگونه می توانید بهتر لباس بپوشید و شیک تر باشید. درست کردن این جزئیات واقعاً آسان است، اگر از این توصیه پیروی کنید لباس مناسب را انتخاب کنید، فوراً در لباس خود بهتر به نظر می رسید.

نکات مد زیادی وجود دارد که می توانید در بازی سبک خود نیز استفاده کنید. اینها نقطه شروع خوبی هستند برای اینکه در یک شب بیرون از خانه بهتر از دوستانتان به نظر برسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا