متفرقه

بهترین سریال های نتفلیکس از نظر منتقدان

اگر تنها کاری که می خواهید انجام دهید این است که در رختخواب سریال مورد علاقه تان را ببینید، اما نمی دانید چه سریالی را ببینید، نگران نباشید. مجموعه کاملی از سریال ها را به شما معرفی می کنیم که می‌توانید با تماشای آن‌ها ذهن خود را از مشکلات زندگی دور کنید. بهترین انیمه سریالی را دانلود نمایید.

دکستر

2006-2013

آن فصل آخر وحشتناک و کل ماجرای چوب بری را فراموش کنید – دکستر در بیشتر دوره پخش خود یکی از تندترین برنامه های تلویزیونی بود. مایکل سی هال در نقش اصلی به عنوان تحلیلگر پاشش خون که در دل خود میل شدیدی به کشتن دارد، جدایی باحال و طنز تلخی را به ارمغان می آورد – انگیزه ای قاتلانه که او برای برخورد با افراد بدی که پلیس قادر به لمس آنها نیست، هدایت می کند. در بهترین حالت، این سریال با تنش حباب می‌شود-نخواهند-نخواهند-او را گرفتار می‌کنند در حالی که همکاران خود دکستر در صحنه‌های جنایت او حباب می‌کنند – و فصل چهارم آن، با ترسناک «قاتل ترینیتی» جان لیتگو شاید اوج آن باشد. سه تار بی کلام غمگین از پیشنهادات ما برای امروز است.

به سلامتی

1982-1993

آهنگ تم نمادین می‌گوید: «گاهی می‌خواهی بروی جایی که همه نامت را بدانند». و با توجه به رتبه‌بندی این موفقیت عظیم، یکی از معروف‌ترین کمدی‌ها در تمام دوران، به نظر می‌رسد که تقریباً همه شخصیت‌هایی را می‌شناختند که در بار Cheers’ Boston رفت و آمد می‌کردند. نام بازیگران آن را نیز کاملاً می‌شناسید – این سریال که نام‌های معروفی از تد دانسون، کرستی آلی، کلسی گرامر، جان راتزنبرگر، وودی هارلسون، ریا پرلمن، شلی لانگ و جورج وندت را دارد. اجازه ندهید محیط عمدتاً یک اتاق شما را گول بزند – Cheers یک شاهکار ساخت‌وساز است، با گیج‌های با ابزار دقیق، شخصیت‌های طراحی‌شده خوب، و ریتم‌های آشنا که با صدای واضح ارائه می‌شوند. دلیلی وجود دارد که بیش از 10 سال اجرا شد و به همان اندازه موفق Frasier را ایجاد کرد.

فرشته

1999-2004

همانطور که بافی دوران دبیرستان خود را پشت سر گذاشت، فرشته دیوید بوریناز نیز به سمتی بالغ‌تر حرکت کرد – خون آشام غرق در روح که به خیابان‌های شیاط‌زده لس‌آنجلس می‌رود تا به دنبال نوعی رستگاری باشد. فرشته که در ابتدا در حال کاوش در حال و هوای نوآر قبل از حرکت به سمت داستان سرایی رنگارنگ و پر جنب و جوش است، نمایشی است که دائماً هویت را تغییر می دهد – حتی گروه بازیگران آن فصل به فصل متفاوت است. در قوی‌ترین دوره‌اش، فصل 3 (مسلماً برتر از فصل ششم همزمان بافی)، فرمول درستی را به دست آورد – قوس داستانی جسورانه و دراماتیک، ترکیبی عالی از شخصیت‌های جانبی، و اوج سخت. اوه، و فصل 5 دارای اسپایک جیمز مارسدن و اپیزودی است که فرشته به عروسک تبدیل می شود. فقط اشاره نکنید که چقدر با خروج کاریزما کارپنتر بد برخورد کرد.

حاشیه

2008-2013

این هیچ ربطی به فیلم جان هیوز ندارد، اما دنباله‌ی گمشده‌ی جی‌جی آبرامز می‌تواند نامش را دوباره «علم عجیب و غریب: سریال» بگذارد. فرینج برخی از ویژگی‌های نویسنده/تهیه‌کننده پرکار را به نمایش می‌گذارد – ارائه انواع اسرار علمی و تعیین گروهی از شخصیت‌های غیرمعمول برای بررسی آنها. فرینج که توسط الکس کورتزمن و روبرتو اورسی ساخته شده است، می بیند که پیتر بیشاپ (جاشوا جکسون)، پدرش والتر بیشاپ (جان نوبل) و مامور اف بی آی، اولیویا دانهام (آنا تورو) با هم کار می کنند تا اتفاقات عجیب و غریب و فناوری های عجیب و غریب را کشف کنند. یک داستان جهانی موازی گسترده‌تر در اوایل شروع می‌شود، که گاهی اوقات با قالب موردی هفته در تضاد است، اما به لطف کار خوب سرنخ‌ها کار می‌کند.

پارک جنوبی

1997-اکنون

اگرچه سازندگان آن تری پارکر و مت استون مدام می گویند که آماده اند آن را جمع بندی کنند تا بتوانند روی چیزهای دیگر تمرکز کنند، South Park زنده می ماند – و پیشرفت می کند. چیزی که به عنوان یک انیمیشن احمقانه، عجیب و بی ادبانه درباره چهار دوست – کارتمن، استن، کایل و کنی – شروع شد – که در یک شهر کوچک کلرادو زندگی می کردند، مدت هاست که به بستری برای صحبت در مورد رویدادهای جاری به شیوه ای آگاهانه، هوشمندانه، خنده دار و شلیک تبدیل شده است. از همه طرف ضربه می زند و هرگز مشت هایش را نمی کشد. ساوث پارک با سبک لحظه‌ای و نوشته‌شده در هفته‌ی انتشار خود، اهداف بزرگی را هدف قرار می‌دهد و همچنان می‌تواند جنجال و گپ ایجاد کند.

اسکراب

2001-2010

کمدی بیل لارنس، خالق Scrubs، با تکیه بر تجربیات دوست دکتر واقعی خود، نگاهی خنده دار و دیوانه وار به آموزش پزشکی است که از لحظات سخت تر برخورد با بیماران، بیماری و مرگ صرف نظر نمی کند. این نمایش توسط جان ‘جی دی’ دوریان از زک براف اجرا می‌شود و در تمام مدتی که او و پزشکان نوپایش – کریس ترک از دونالد فیسون و الیوت رید عصبی و با استعداد سارا چالک – به پروازهای فانتزی پرداخته می‌شود – در مقابل فشار حرفه انتخابی و خشم خود شجاعانه ایستادگی می‌کنند. از مربی همیشه بدخلق دکتر کاکس. اسکرابز در طول چندین سال پخش خود، کلاه دیوانه را با کاراکترهای قوی ترکیب کرد و گروهی از شخصیت‌های فرعی خنده‌دار به شکل‌گیری دنیای آن کمک کردند.

نوردهی شمالی

1990-1995

اگر به تازگی از دانشکده پزشکی فارغ التحصیل شده بودید، چه می کردید، اما در کمال تعجب/وحشت یاد می گرفتید که شرایط قرارداد بورس تحصیلی به این معناست که باید مطب خود را در یک شهر دورافتاده و عجیب آلاسکا راه اندازی کنید؟ این وضعیتی است که جوئل فلیشمن (راب مورو) با آن مواجه است، که علیرغم اعتراضات اولیه اش، متوجه می شود که از زندگی در سیسلی بیشتر از آن چیزی که بخواهد اعتراف کند لذت می برد. نوردرن اکسپوژر جذابیت واقعی دارد که با کمک برخی اجراهای با دقت کالیبره شده که شخصیت‌های عجیب و غریب آن را لنگر می‌اندازند، و نوشته پر از شعرهای غیرعادی است.

اشتیاق خود را مهار کنید

بخشی از نبوغ “Curb Your Enthusiasm” این است که نمی توان تشخیص داد لری دیوید واقعی کجا به پایان می رسد و دیوید خیالی کجا شروع می شود. به هر حال، این مردی است که برای نمایش های استندآپ روی صحنه می رفت، به تماشاچیان نگاه می کرد و اگر از قیافه آن ها خوشش نمی آمد، راه می رفت. هر قسمت او را با پیشخدمت‌ها، پزشکان، فروشنده‌ها و دیگر افراد مشهور، از بن استیلر گرفته تا مارتین اسکورسیزی، به خراش‌های عجیب و غریب می‌کشاند. ترکیبی از فقدان مهارت های اجتماعی دیوید با صحت سیاسی درست ساکنان لس آنجلس باعث تماشای هیجان انگیز و خنده دار می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا