روانشناسی

7 ترفند برای بازی با ذهن اطرافیان

آیا می دانستید که افراد بیشتری وجود دارند که ترفند ها یا شوخی های خنده دار را سرگرم کننده می دانند نسبت به افرادی که شوخی ها را آزار دهنده می دانند؟ ترفندهای روانشناسی مختلفی برای به هم ریختن ذهن مردم وجود دارد. اگر در دو ماه گذشته فریب این نوع ترفند ها را نخورده‌اید، به زودی خود را برای افتادن در دام یکی از آن ها آماده کنید، اما قبل از اینکه فریب بخورید، در اینجا چند ترفند روان‌شناختی وجود دارد که می‌توانید با کمک آن ها ذهن مردم را به هم بزنید. از این ترفندها می توان به عنوان بازی استفاده کرد پس اینجا را بخوانید.

1- مردم را به این باور برسانید که شما یک دوست خیالی دارید که آن ها را مسخره می کند.

سعی کنید با یک دوست شکست ناپذیر بحث کنید و اگر کسی به شما خیره شد، با دوستان خیالی خود در مورد آن شخص بحث کنید.

روت، گفتم نه

نه (برای نگاه کردن به دوست خیالی خود)

آن صورتت امروز جواب نمی دهد

خانم را از این حالت خارج کنید (به هر خانمی که به شما خیره می شود، توصیه کنید)

اگر بینی دارد، تو همانی که بینی اش را درست می کنی، دست از حرف زدن با من بردار و هیچ مشکلی در پیراهن سبزش نیست.

نه، روی شلوارش لکه ندارد،

من آن را ندیدم.

پیرزن بیچاره را تنها بگذار

2. حیله فکری برای فرزندانتان

با ایجاد چالش، فرزندتان را به انجام وظایف تشویق کنید. اگر بچه‌هایی دارید که به سختی می‌خواهند هیچ کاری را در خانه انجام دهند، آنها را فعال کنید و آنها را مجبور کنید هر کاری را به بهانه یک چالش انجام دهند. به عنوان مثال، می توانید بگویید،

“جاش، بیا در این چالش به من کمک کن. خانم‌های باشگاه کتاب من فکر می‌کنند که چمن‌زنی به مساحت 10 متر مربع در 10 دقیقه غیرممکن است. بیایید به آنها نشان دهیم که می توانیم”

کودک شما مجبور نیست چمن زنی را در مدت زمان ذکر شده به پایان برساند، اما در پایان 10 دقیقه کار مناسبی انجام خواهد داد. شما همچنین می توانید آنها را به خوردن وعده های غذایی خوب از این طریق نیز تشویق کنید، فقط با دروغ ها و چالش های خود خلاق باشید. می توانید به آن ها بگویید اگر غذا را کامل خوردید اجازه دارید با گوشی بازی کنید. قبل از این بهترین بازی های آیفون برای کودکان را دانلود و نصب کنید. بهترین بازی های آیفون برای کودکان بازی هایی هستند که خشونت به همراه ندارند و در طول بازی به کودکان مطالب مفیدی را آموزش می دهند.

3. از دوستانتان بخواهید که باور کنند شما یک یادداشت صوتی هستید

اگر به ندرت تماس می گیرید، بهترین راه برای اینکه دوستتان سریعا با شما تماس بگیرد، این است که وانمود کنید که یک پیام اضطراری، اطلاعات فوری برای رد و بدل کردن وجود دارد، موردی که برای آن ها دارید، یا شایعه پراکنی برای به اشتراک گذاشتن. وقتی آن ها در نهایت با شما تماس می گیرند، آن ها را فریب دهید تا باور کنند که شما یک پیام صوتی هستید.

“من احتمالاً در حال حاضر به دنبال تلفن خود هستم، لطفاً یک پیام بگذارید و وقتی آن را پیدا کردم، با شما تماس خواهم گرفت.”

4. تظاهر به استفراغ حشره کنید.

برای چند ساعت وانمود کنید که معده درد دارید و به دوستان و خانواده خود اطلاع دهید. وقتی آماده اید این حشرات زنده را با سرفه بیرون بیاورید، وانمود کنید که درد بدتر شده است، آب بنوشید و شروع به سرفه شدید کنید. حشره را تف کنید و فریاد بزنید، مطمئناً آنها را بیرون خواهید کشید. این یک ترفند ذهنی خزنده است که هر کسی را فریب می دهد.

5. افراد را به این باور برسانید که شما لبخند می زنید و برای آن ها دست تکان می دهید

آیا تا به حال یک فرد تصادفی هنگام نگاه کردن به سمت شما دست تکان داده یا لبخند زده است، و شما فقط به آن ها پاسخ داده اید تا متوجه شوید که حرکت آن ها برای شخص دیگری بوده است؟ همچنین می توانید این ترفند را به کمک یکی از دوستان خود روی افراد اجرا کنید.

6. مردم را فریب دهید تا فکر کنند به تازگی با یک فرد دیوانه صحبت کرده اند.

یک نفر را صدا کنید و به او تعارف کنید، سپس طوری فریاد بزنید که انگار کسی به سر شما سیلی زده، نیشگون گرفته یا قلقلکتان داده است. از شخصی که تعارف می کردید عذرخواهی کنید و در حالی که فریاد می زنید «به من دست نزنید» سریع کنار بروید. اطلاعات بیشتر

7. ترفند مذاکره

اگر شما یک فرد تجاری هستید، ممکن است این ترفند مذاکره را بشناسید. همیشه هنگام معامله با پولدارهای صرفه جو بیش از ارزش واقعی کالا درخواست کنید تا در پایان مذاکره، کالا با قیمت واقعی خریداری شود. شما می توانید از این استراتژی مذاکره در بسیاری از زمینه های دیگر استفاده کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا